miercuri, 17 octombrie 2007

Pipiul magic

- Mihaelaaaaaaaaaa! Poti sa vii? Este serios! Pisoooooooooo!!
- Ai patit ceva? Vin..
- Vreau apa! Nu te mint! Pe cuvant imi este sete!
- Ai baut apa, am stabilit ca odata ce esti in pat nu mai e loc de baut apa, facut pipi, etc. Asta este regula si tu stii deja.
- Da, dar ACUM mi-a venit o sete!
- Daca o sa bei apa peste cinci minute o sa imi spui ca vrei sa faci pipi! Uite apa. Gata, inchidem usa, dormi!

(in cinci minute)

- Mihaelaaaaaaaaa!! Pisiiiiiiiiii!!! Vinoooo, te rog!! Mihaelaaaaaaaaaaaaaa!!
- Acum ce mai este?!
- Fac pipi ( imi spune razand si tinandu-se de pijama ca si cum tot pipiul o sa tasneasca si o sa inunde toata casa)
- Hahahaha! Ma minti! Nu poti sa faci pipi! Ai deja facut pipi! Iti bati joc de mine? E 10.30, de ce nu vrei sa dormi? De ce ma chinui?
Ma ia in brate si rade de moare, stie ca poate sa imi faca orice.
- Nu te chinui, eu chiar fac pipi pe mine.
Merg cu el in brate spre baie. Este descult si nu vreau sa ii fie frig, are sosoneii dar suntem singuri si ne facem de cap, fara sosonei,doar in brate ca sa ne pupam.
Il asez pe covorasul de la baie si precum o guvernanta nazista imi pun mainile in fazta pieptului si astept.
- Haide, fa pipi. Eu stau aici pentru ca nu te cred ca faci. Vreau sa vad cu ochii mei.
Rade si mimeaza un fel de jena, cum ca nu ar face pipi cu mine langa el. Si totusi face pipi cu mine mereu.
- Iese, o sa vezi. Nu mai pot sa il tin!
Ma abtin cu greu sa nu rad. Nici urma de pipi. A dormit la pranz si nu ii este somn. Nu vrea decat sa il bag in seama. Sa stau cu el, fara sa citesc sau sa fac ceva anume. Doar sa stau.
Il urmaresc de la inaltimea mea de mic tiran si ma umfla rasul. Se screme si face cumva ciudat cu ochii de parca toata puterea pipiului sta in stransul din pleoape.
-Uite! imi zice invingator. Am facut FIX o picatura de pipi! Nu mai puteam sa ma tin!!

Nu i-am rezistat niciodata. Am ras si l-am pupat, a ras si m-a strans in brate. A mai castigat 10 minute din timpul meu. Nu stiu cand a adormit dar cred ca a adormit invingator.

Niciun comentariu: