joi, 25 octombrie 2007

Despre papucei fermecati si oameni mari


Am si acum acasa papuceii fermecati! Sunt mici, mici si jerpeliti. Nu mai stiu daca papuceii ma faceau sa fac anumite lucruri, insa tin minte ca eram fascunata de ei pentru ca aratau ca papucii de om mare. La noi acasa erau niste super petreceri. Ca si acum de altfel:)) Veneau vecini nostri care erau si prieteni cu ai mei. Nu prea erau copii, eu eram destul. Tin minte ca intr-o noapte era mare chef la noi si au stins becul, cred ca vroiau sa se pupe. Eu stateam la cineva in brate, cred ca la Paula. Si in bezna aia se vedeau doar tigarile arzande..Ce tineri si frumosi erau ai mei. Si prietenii lor. Fumau Kent, BT si DS. Paula ne aducea Pepsi, ca ea lucra la alimentara. Si eu eram indragostita de Bughi, prietenul lui tata, zis si Doctorul. Ce frumusete de baiat..
Prima oara in viata mea cand am fost in Vama Veche am fost cu gasca de la Gradistea (de unde lucra tata). Eram mica si racita. Bughi mi-a facut injectie pe plaja, cu vodka in lco de spirt pentru sterilizare. Tin minte parca era ieri. Nebunii au muls o capra si mi-au dat sa beau lapte dintr-un pahar de plastic pe care era stantat Tarom. Am mers la cherhana si am mancat peste. Erau polonezi in camping si tin minte ca invatasem un cuvant "skolko?". Ai mei cumparau cercelushi de argint pentru noi de la polonezi:))

Marea mea..




Niciun comentariu: