miercuri, 17 octombrie 2007

Ma copine

In fiecare zi la ora 4 mergeam la gradinita sa iau acasa soricelul. Intr-o zi am intrat pana in clasa lor.
- Oh, c'est ta mere! zice Tomas
- Oh, mais no! C'est pas ma mere! C'est ma copine!
- Hahahaahaha! Tu as deja une copine?!
Vincent este slab si dragut. Rade si soricelul se inroseste usor, ma asez in genunchi si il iau in brate. Mica negresa vine si se joaca cu parul meu. Tomas este timid, ma priveste cu ochii mari si albastrii. Intind mana spre el si ii zic : Vien, tu peux venir aussi. Rade si face glume. Cum un copil asa de mic sa aiba o iubita asa de mare.
Vincent rade si se uita timid la mine. Ii fac semn ca vreau geaca Soricelului si mi-o intinde la fel de stanjenit. Stau pe o bancuta la ei in clasa, este agitatie maxima. Negresa cea mica, de ciocolata ma ia in brate. Soricelul isi pune singur caciula si fularul si eu sunt atinsa si studiata de micile si frumoasele vietati. Nu stiu ce sa ii intreb, ii las sa vorbeasca despre mine cu el, ca si cand eu nu sunt acolo.
- Elle est jolie ta copine! zice razand infundat Tomas. Un alt pici rade si isi indeasa caciula in cap. Soricelul este mandru.
Ma ridic de pe bancuta si incerc sa imi impart cele doua maini intre pici. Imbrac nergesa si imi dau seama ca poate nu e potrivit sa imbrac alt copil, poate la ei este altfel. Dar ea rade si este fericita. Nu vor sa imi dea drumul.
- Au revoir mes amis, le zic si ma asez in genunchi pentru ca ii putea lua pe toti in brate. Soricelul este mandru si se tine de lunga mea geaca. Pe sub geaca sunt in pijamale, am sarit in adidasi si am zburat pana la gradinitza.
Ma pup si ma strang, au mai venit cativa parinti printre care si mama prajiturii de ciocolata. Imi iau soricelul de mana si salut timid cealalata mama. Care imi zambeste si stie ca nu sunt frantuzoiaca. Ii zambesc si plec spre casa incarcata cu toata energia necesara unui an.
- Ce ati facut azi? Ai mancat? Ce e cu Natalie? De ce nu a venit azi?
- Mai vine si Vincent, asa cate o zi. Natalie e bolnava azi. Da, am mancat! Tu ai mancat? Ce ai facut azi? De ce esti in pijama?
Rade de mine. Il tin in brate si trag fermoarul gecii peste el. Alergam pe strazi pustii si radem. Ne oprim la magazinul de arabi sa luam o sticla de suc.
- Bonjour mesiuer! zice ca un domn ce se afla.
Arabul ii zambeste si ne invita in micul magazin. Luam sucul si ne indraptam spre casa. In micul scuar se saluta strengareste Scufita Rosie.

Niciun comentariu: